Esports

Álvaro: ´Me vaig perquè no sóc el que era abans

alvaro

 

L’esquerrà de Faura es despedix dels trinquets emocionat i agraït.

Álvaro, una dels màximes figures en la història de l’esport de la pilota valenciana va posar fi a la seua trajectòria professional en un emotiu acte que va tindre lloc en el trinquet Pelai de València.

Després de sorprendre’s per la resposta mediàtica que havia tingut la seua convocatòria, «hi ha més premsa que en una final de l’Individual», deia, l’esquerrà de Faura va voler començar explicant la raó de la seua retirada: «Ho portava meditant prou de temps i va ser a partir d’agost quan m’ho vaig plantejar més seriosament junt amb la gent del meu entorn. Després de la lesió que vaig patir en el muscle el meu nivell no ha tornat a ser el mateix i al no ser el d’abans he decidit posar fi a la meua carrera. Ja em costava posar-me els guants, anar a jugar, entrenar tots els días… Me’n vaig perquè no sóc el que era i no vull eixir a jugar i no estar content amb mi mateix».

Seguir llegint…

Enllaç: SUPERDEPORTE

Comentarios

Aún no hay comentarios.

Deixa un comentari

Estadístiques del blog

  • 156,363 visites

Introduïx el teu correu i rebras noves publicacions.

Únete a otros 213 seguidores

Radio-AAVV

Formulari per a una queixa, consulta o suggeriment

Bustia
Queixes
Album Fotos
Entrevistes
Cultura
Historia
Medi Ambient
Agricultura
Gastronomia
Consum

 Centre-Salut-Faura
Farmacia
Renfe
Cine
Oratge-Faura
Horoscopo
plantas
