Àlbum de Fotos, Faura no està per l'oblit, La Vall de Segó

Festes de Faura Any 1988 – La Quinta del 76, Celebrant el Dia de les Quintes

Quintes

 

Esta foto es del 17 d’agost de l’any 1988. Esta foto em porta uns records agredolços. Se sol començar per l’agredolç però, en este cas ho faré al revés.

El dolç és pel grat record de vore a la majoria de totes i tots el nascuts l’any 1956, el mateix any que vaig nàixer jo. Pot ser que alguna o algú no vullga que se sàpia la seua edat però be, que més dóna ja.

Què puc dir d’ells? només puc dir que he tingut molta sort de coincidir la meua vida amb ells, he viscut grans moments amb ells, algun dia, alguna bugia s’afluixava, es tornava a enroscar i tots a disfrutar.

L’agredolç, començant que, em fa recordar que en eixe mateix dia va morir el meu volgut tio Paco Lluch. Per eixe motiu, els meus cosíns, Enrique Lluch, Antonio Artero i jo, no apareixem en la foto. I com no podia ser de cap altra manera, també em sent afligit per la pèrdua de dos amigues: Maria Teresa Beltrán i Maria Teresa Rausell, del meu amic, José Ramón Ramírez i del meu cosí, Antonio Artero. Els quatre, lamentablement, se’n van anar molt jóvens.

En la foto falta algu mès, segurament estarien omplint el got.

Bo, millor, acabaré amb una coseta dolçeta. Cal dir que, actualment, totes les xiques, bo, senyores, estan guapíssimes i templaes. Els xics… buffffff…, millor ho deixem per a un altre ratet.

Comentarios

Aún no hay comentarios.

Deixa un comentari

Estadístiques del blog

  • 156,363 visites

Introduïx el teu correu i rebras noves publicacions.

Únete a otros 213 seguidores

Radio-AAVV

Formulari per a una queixa, consulta o suggeriment

Bustia
Queixes
Album Fotos
Entrevistes
Cultura
Historia
Medi Ambient
Agricultura
Gastronomia
Consum

 Centre-Salut-Faura
Farmacia
Renfe
Cine
Oratge-Faura
Horoscopo
plantas
